Home

Omkeer van het klantparadigma

Het Belmewel-Register haakt in op de moderne tijd en vraag van de klant. Mede door de komst van het Bel-me-niet Register is het telefonisch verkopen of aanbieden van producten of diensten steeds moeilijker uitvoerbaar. Hoe kunt u dan op een goede manier telemarketing bedrijven?

Volgens het Personal Data Ecosystem Consortium is er sprake van een omkeer van het klantparadigma. De consument bepaalt voortaan zelf met welk bedrijf hij of zij zaken wil doen. Het huidige CRM concept wordt omgedraaid in een VRM (Vendor Relationship Management) concept met de consument in control.

Het Belmewel-Register is één van de eerste PDE-gebaseerde concepten.  De klant bepaalt zelf: “Ongevraagd wil ik niet gebeld worden. Ik bepaal zelf wie mij mag bellen, waarover en wanneer”.

U wilt een voorsprong bij uw eerste contact?

Bij het Belmewel-Register registreert de potentiële klant zichzelf, neemt het voortouw en legt zijn of haar wens(en) vast. De klant geeft aan wanneer er gebeld mag worden en wacht op uw telefoontje op het aangegeven moment.

Stelt u zich eens voor dat u inderdaad belt op dat moment? en met een antwoord op de vraag van de klant! Wat is dan nog te doen?

Juist ! De deal rondmaken !

U weet zeker dat u grote kans maakt dat u raak schiet, tegen vele lagere kosten dan anders, tegen veel lagere kans dat de klant afhaakt en zonder emoties over het telefoontje. U kunt met de klant dus over de inhoud praten en het rendement van uw call-agents drastisch opvoeren !! De agent wordt daarmee de accountmanager die met de klant kan overleggen over de vraag van de klant.

Aanbieden van het Bel-me-niet Register is niet nodig !

big-banner

Vraag direct offerte aan

Vraag direct offerte aan